Rozšíření textové inzeráty na seznamu

Rozšíření textové inzeráty na seznamu

Hodnocení uživatelů: 5 / 5

Aktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnocení
 
Počínaje dnešním dnem mají všichni inzerenti možnost využívat v Skliku rozšířené textové inzeráty (ETA). Kde a kdy budeme nový typ inzerátů zobrazovat, kolik času máte na úpravu kampaní a jak převést kampaně co nejjednodušeji?
Proč vytvářet rozšířené reklamy?
Od této chvíle je možné v Skliku využívat tzv. rozšířené textové inzeráty (dále jen ETA). Můžete je zadat ve webovém rozhraní Skliku. Sdělíte tak Vašim zákazníkům více informací o Vaší firmě. Pravděpodobnost zaujetí oproti konkurenčním inzerátům je až o 30% vyšší. Na podzim již tyto inzeráty spustil google.cz a výsledky u seznamu mohou být podobné.

Sdělte Vašim zákazníkům více!

Modal-image

Získejte náskok oproti konkurenci

Přidejte inzeráty ETA do svých vyhledávacích kampaní co nejdříve – větší inzerát mezi krátkými více zaujme uživatele a zvýší míru prokliku (CTR). Z dosavadního uzavřeného testu vyplývá, že inzeráty ETA měly ve sledovaném období v 85 % případech vyšší CTR než běžné inzeráty ve stejné sestavě.
Použijte v jedné sestavě několik inzerátů s různým sdělením. Inzeráty po nasbírání statisticky významného množství dat vyhodnoťte z pohledu CTR i konverzního výkonu, pozastavte ty s nejnižším výkonem a nastavte pro další test inzeráty nové. Nezapomeňte, že konverze se započítávají až 30 dní po uskutečnění prokliku.
    V případě, že budete mít v jedné reklamní sestavě aktivní standardní textové inzeráty i ETA, systém bude zobrazovat ten, který má vyšší CTR.

Začínáte podnikat?

Nasměrujeme Vás správným směrem. Vytvoříme Vám Corporate Identity který představuje jednotný vizuální styl podle kterého Vás rozpoznají Vaši zákazníci.


Newsletter Subscribe

Articles - Category

© 2019 Flex. All Rights Reserved. Powered by Aplikko