Počínaje dnešním dnem mají všichni inzerenti možnost využívat v Skliku rozšířené textové inzeráty (ETA). Kde a kdy budeme nový typ inzerátů zobrazovat, kolik času máte na úpravu kampaní a jak převést kampaně co nejjednodušeji?
Proč vytvářet rozšířené reklamy?
Od této chvíle je možné v Skliku využívat tzv. rozšířené textové inzeráty (dále jen ETA). Můžete je zadat ve webovém rozhraní Skliku. Sdělíte tak Vašim zákazníkům více informací o Vaší firmě. Pravděpodobnost zaujetí oproti konkurenčním inzerátům je až o 30% vyšší. Na podzim již tyto inzeráty spustil google.cz a výsledky u seznamu mohou být podobné.
Sdělte Vašim zákazníkům více!
Získejte náskok oproti konkurenci
Přidejte inzeráty ETA do svých vyhledávacích kampaní co nejdříve – větší inzerát mezi krátkými více zaujme uživatele a zvýší míru prokliku (CTR). Z dosavadního uzavřeného testu vyplývá, že inzeráty ETA měly ve sledovaném období v 85 % případech vyšší CTR než běžné inzeráty ve stejné sestavě.
Použijte v jedné sestavě několik inzerátů s různým sdělením. Inzeráty po nasbírání statisticky významného množství dat vyhodnoťte z pohledu CTR i konverzního výkonu, pozastavte ty s nejnižším výkonem a nastavte pro další test inzeráty nové. Nezapomeňte, že konverze se započítávají až 30 dní po uskutečnění prokliku.
V případě, že budete mít v jedné reklamní sestavě aktivní standardní textové inzeráty i ETA, systém bude zobrazovat ten, který má vyšší CTR.
Použijte v jedné sestavě několik inzerátů s různým sdělením. Inzeráty po nasbírání statisticky významného množství dat vyhodnoťte z pohledu CTR i konverzního výkonu, pozastavte ty s nejnižším výkonem a nastavte pro další test inzeráty nové. Nezapomeňte, že konverze se započítávají až 30 dní po uskutečnění prokliku.
V případě, že budete mít v jedné reklamní sestavě aktivní standardní textové inzeráty i ETA, systém bude zobrazovat ten, který má vyšší CTR.